Skip to content

Risig

mars 29, 2012

Ikväll ska jag släpa mig iväg till skolan trots att jag känner mig helt orkeslös och värk i kropp och visdomstand. Det är bara 5 ggr kvar! Jag vill inte sluta, känns ordentligt tungt och jag kommer sakna min lärare ( och ett par klasskompisar ) nåt enormt!

Jag håller på att lägga upp en plan för framtiden nu. Jag ska börja med att läsa upp betyg, sen söka vidare till högskola. Vad låter jag vara osagt. Basåret på Tillskärarakademin kommer få vänta men en mindre kurs där blir det nog redan till hösten.

Mycket planer…

– Posted using BlogPress from my iPhone

One Comment leave one →
  1. mars 31, 2012 8:39 e m

    Kanske ni håller kontakten iaf! hoppas du mår bättre nu och vad spännande att höra om planerna, när du väl berätta🙂

Kommentera

