Skip to content

Regn och bak

mars 30, 2012

Ossian fick prova på att hoppa i vatten pölar för första gången idag, och jag insåg att ett regnställ och stövlar måste inhandlas!


Sådär kul när han la sig i vattenpölarna och rullade runt, mest för att vår egen tvättmaskin är sönder och jag hatar att boka upp mitt liv i tvättstugan. Men jag hade inte hjärta att neka honom nöjet att rulla runt i 0 gradigt vatten.

Nico fick bestämma middag och dessert och då blev det fisk och potatismos med kladdkaka till efterrätt.
Som barn var det bästa med baket när jag fick slicka vispen, så det nöjet fick mina barn ikväll, första gången för Ossian.


Mycket som var första gången för Ossian idag, och det slutade med att han för första gången somnade vid 19.

– Posted using BlogPress from my iPhone

One Comment leave one →
  1. mars 31, 2012 8:32 e m

    dessa vattenpölar🙂 Har nico oxå varit så att han till och med badat i vattenpölar? Eli har alltid slängt sig i värsta lerhögarna och vattenpölar..han älskar det🙂 vi har haft problem att hitta nog regntäta kläder till honom.🙂 Vad spännande för ossian med nya upptäckter och upplevelser! Smeten ser god ut..

Kommentera

