Skip to content

Ossian 2 år!

april 2, 2012

För två år sedan planterades ( ni vet nog hur ) Ossian. I 2 år har mitt troll funnits, dock var han ju knappt synlig för blotta ögat för 2 år sedan….men ändå! Vilken resa han har gjort!


Nico frågade var Ossian fanns innan. Vad svarar man på det? Jag sa att han kanske var en stjärna, men Nico trodde inte det, han var nog bara ett frö. Och det var han ju på sätt och vis…
Och på frågan var Nico befann sig innan så är svaret : Afrika.

När Nico föddes så berättade min farfar för vänner och bekanta att jag hade fått barn med en man från Uganda ( han blandade ihop Uganda och Uruguay ). Det kanske är så att de vet nåt som inte jag vet….Nico kanske bodde där i ett tidigare liv, ifall man har haft nåt….

Nä, nu är det dags att lägga sig, jag svamlar mest nu ändå….god natt.

– Posted using BlogPress from my iPhone

One Comment leave one →
  1. april 3, 2012 9:44 e m

    vad jag gillar när du svamlar (filosoferar!)🙂 Nicos fundering om fröet som gror och uganda-historian lämnade också mig i filosofiska tankar. Älskar är tänka på sådant…mmmm fint inlägg! kramar till alla 4

Kommentera

