Skip to content

Mössa

april 3, 2012

Ikväll var jag i skolan igen, äntligen! Och idag struntade jag i rasten och sydde en mössa till Nico i ett tyg som jag köpt på stoff och stil som öppnat i Kungens kurva.


Vissa ändringar ska jag göra och sen ska jag göra mössor till alla nyfödingar som väntas i vår och sommar🙂

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. april 3, 2012 9:45 e m

    åh vad roligt och så fint tyg! lyckliga alla som ska få så fina omtänksama gåvor!

  2. april 4, 2012 4:58 f m

    Å vad jag saknar att sy, tyget ser jättefint ut!

Kommentera

