Skip to content

Årets första Torpet-häng

april 5, 2012


Vilken dag!! Jag tog med mig barnen till Torpet, en underbar promenad dit genom skogen, solen sken och klarblå himmel. Jag och Nico pratade om olika troll, där det finns stora stenar bor bergstrollen, de äter små barn…men inte Nico eller Ossian för dom pruttar så mycket, tur det!


Jag börjar alltid våren med en räkmacka och ”min” mugg fanns till och med, barnen åt nygräddade våfflor med grädde och sylt.


Vi var där när det öppnade så det var väldigt tomt på folk. Alla jobbar ju halv eller heldag idag. Men det fanns en tjej med sin dotter där, vi träffades förra sommaren och hängde där, supertrevlig, det var ett trevligt återseende och jag hoppas vi kommer att ses mer i sommar för jag får en bra känsla av henne!


När det var dags att gå hem så grät Ossian hysteriskt hela vägen hem, så som det brukar vara….

Älskar Torpet❤

– Posted using BlogPress from my iPhone

One Comment leave one →
  1. Annelie permalink
    april 5, 2012 8:22 e m

    Låter underbart!! trollhistorien fick mig att tänka på Elis rädsla..kanske en bra metod, du måtte tycka jag e sjåpig med dorahistorien hahaha

Kommentera

