Skip to content

PMS

april 5, 2012

Det har gått två år och två veckor sedan jag hade mens och nu är den på gång för jag har PMS från helvetet! Jag är deppig och vill inte göra nåt, med någon.
Helst skulle jag bara ligga i sängen….
Tråkigt. Blä. Usch.

– Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer leave one →
  1. Annelie permalink
    april 5, 2012 6:41 e m

    så lång väntan på mensen jisses, dröjde det så länge efter Nico oxå? jag tycker 7 1/2 månad är länge och tycker det verkar hela tiden på gång pga just pms hahaha men kanske det blir lång väntan denna gång oxå. En del kanske hade hurrat som vill slippa den! 🙂 kramr till dig!

    • april 5, 2012 7:31 e m

      Med Nico fick jag den efter 2,5 månad, det var jobbigt eftersom jag helammade och när jag hade mens så blev det mindre mjölk i några dagar. Och nu är Ossian lite mer än 15 månader så 2 år utan mens. Ganska skönt men jag tycker på sätt och vis att det är skönt när man känner att kroppen fungerar…nu senaste har jag saknat det.
      Hur ofta ammar du nu?

  2. Annelie permalink
    april 5, 2012 8:04 e m

    Ammar 5 gånger på dagen. Natten vet jag inte för jag orkar inte räkna 🙂 vi sover i samma säng och A ammar nog för mkt..men orkar inte ta tag i det nu.

  3. Annelie permalink
    april 5, 2012 8:05 e m

    för mkt på natten menar jag..känns som det blivit en ond cirkel, att det stör sömnen mer.

  4. april 5, 2012 11:49 e m

    Jag tycker det låter så skönt, inte pms men att slippa i två år. Det var nog det positiva förutom själva livet jag bar på under graviditeten att slippa pms helvetet. Hoppas det är över i morgon!!

Kommentera

