Skip to content

Slappar-söndag

april 8, 2012

Martin vaknade med värk i kroppen och migrän så vi åt frukost och sen la vi oss i soffan allihopa och kikade på ” Fablernas värld” som Nico fick i sitt påskägg av Milla igår ( till hans mors stora förtjusning ).

Och trots att vi gick upp vid 8 så somnade vi kl 10 igen och sov till 12, det kändes som en riktig old school söndagsmorgon.


Dagen fortsatte i samma tempo, lite fotboll och promenad…. Mycket inomhus-häng trots fint väder, det ger mig lite ångest, men barnen roade sig själva idag och verkade inte lida av det…vi kompenserar det imorgon när vi är piggare.


Söndagar har dessutom
bästa TV tablån,
19:00 Top Model Sverige
21:00 Big Brother
22:00 Mad man❤

Och eftersom jag byter ämne hej vilt idag så gör jag det igen. Imorgon spelar Marta på hemma plan i Tyresö**!! Kan det vara sant? Kommer jag vakna ur en dröm? Nyp mig!! Marta the one and only Marta!
Det är ungefär lika stort som att jag skulle springa på Usain Bolt på VideoMix. Förstår ni?


( **För er som inte vet så bor vi väldigt nära Tyresö, bussen härifrån tar 10 min dit )

– Posted using BlogPress from my iPhone

One Comment leave one →
  1. Annelie permalink
    april 9, 2012 12:29 e m

    skön dag! Jag får oxå dåligt samvete om jag inte går ut med Eli, nu har vi fått vinter igen och då är man inte precis alls sugen. Fast det finns ju ingen anledning att få samvetskval när de är nöjda och glada inne🙂 Men här är för mycket myror i brallan hos E, för att klara hela dagen inne..Intressant tv-tablå hehehe😉 men sista klockslaget är jag nyfiken på🙂 ska ladda ner den, du har gjort bra reklam så Mad men låter spännande!

Kommentera

