Skip to content

Bråk bråk bråk

april 15, 2012

Vi har varit inne största delen av dagen, det har varit blött och trist ute fast ganska varmt, 9 grader.
Jag saknar ork och blir trött av allergi mediciner.

Barnen leker och har väldigt kul ihop, de skrattar och gör mycket knasigt, och när de inte skrattar och har roligt så slåss de om leksaker och är arga på varandra. De skoj-brottas, men nästan varje gång slutar det med bråk-brottning och idag, näsblod.


Söndagar är bästa TV dagen, Mad Man kl 22:00, och innan dess Big Brother som jag tycker är sjukt kul…
Åh vad jag längtar tills barnen sover så att jag bara kan glo på TV, behöver det mer än någonsin nu!

– Posted using BlogPress from my iPhone

One Comment leave one →
  1. april 15, 2012 8:54 e m

    syskonkärlek🙂 Tänk så roligt de har tillsammans! E har också bråkat med A hela dagen från och till, de är inte precis på samma nivå.. Längtar oxå ikväll lite extra efter kvällstunden! Även om A vaknar en gång var 20 minut ngr gånger, innan hon somnar djupare, ¨å blir det stor skillnad när E somnat🙂 Nu äntligen verkar det bli en paus, haha jag brukar till och med säga ”paus” högt för mig själv, när den kommer och dra djupaste andetaget haha så efterlängtad är den! :)Hoppas ni får en skön och lugn kväll!

Kommentera

