Skip to content

Näst sista gången-the horror!!!

april 17, 2012

Är på väg till skolan, näst sista gången och det finns inte ord att beskriva hur oerhört ledsamt det känns! Det här är sista veckan!

Jag har lärt mig massor, verkligen MASSOR så det var värt varenda krona och lite till.

Det har varit skönt att 8 timmar i veckan bara få vara mig, och bara behöva tänka på mig och mitt intresse. Det har varit ett andningshål ( även om det är det bästa att vara föräldrarledig ).

Nu är det en risk att jag blir knäpp om jag inte kommer på nåt nytt….plugga spanska, jobba natt, socionom, basåret på Tillskärarakademin …nåt blir det, måste bara komma på vad.


Nästa hållplats är Odenplan, näst sista gången jag går av här för att gå till sömnadslinjen….sorgset.

– Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer leave one →
  1. april 19, 2012 11:12 f m

    spanska och tillskärarakademin låter fantastiskt roligt och energigivande!! Var har du köpt älgmössan?! hahaha 🙂

    • april 19, 2012 11:48 f m

      Tro det eller ej men det är faktiskt Martins älgmössa 🙂
      Kraam

      • april 19, 2012 7:24 e m

        haha undrar just vilka tillfällen han plockar fram den 🙂

Kommentera

