Skip to content

Hälsa

april 18, 2012

Imorgon är som sagt sista gången i skolan, piss-trist! Tills jag vet vad jag vill syssla med så ska jag gå på yoga en till två dagar i veckan. Och när jag slutar amma ska jag göra en ordentlig utrensning av min kropp, och äta mer vegansk / Raw food.
Hälsa blir det nya svarta, och bli av med alla resterande gravidkilon.

Så tänkte vi vara mer friska och vara ute mer och röra på oss.

Ossian och jag är ute och går flera timmar varje dag. I eftermiddags när vi kom hem så gick han in på Nicos rum, drog fram en stol som han ställde sig på och plockade ner två böcker, sen satte han sig i soffan, med filt och kudde och läste ( läste = titta på bilder )…helt sjukt stort.


– Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer leave one →
  1. Sandra permalink
    april 18, 2012 8:54 e m

    Helt otroligt! Stora killen!

  2. april 18, 2012 10:42 e m

    Åhh mysigt, gillar när barn gillar böcker 🙂 Men kan man inte äta det fast man ammar?

    • april 19, 2012 11:37 f m

      Jo rawfood och sånt men jag ska göra en utrensning också, fasta typ…

  3. april 19, 2012 11:11 f m

    känns stort när man ser dessa framsteg, speciell känsla..underbart! Låter bra med hälsosatsningen. kramar till alla 4

Kommentera

