Skip to content

Min overlock

april 25, 2012

Länge länge har jag suktat efter en overlock, letat begagnat, funderat, vridit mig ut och in, för och nackdelar…för ett tag sedan bestämde jag mig. Bernina 800DL har vi i skolan, den kan jag, den blev det! Idag med 20 % rabatt ( tack tillskärarakademin ) och min bästa finaste snällaste Pia som hjälp så köpte jag den.

Kom hem, la Ossian. Läste bruksanvisningen, monterade ihop den, trädde den och ställde in så som jag gillar att ha och sydde en provlapp. Perfekt.

I love you Bernina 800DL.


– Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer leave one →
  1. april 25, 2012 2:04 e m

    Härligt!!

  2. Sandra permalink
    april 25, 2012 8:39 e m

    Kul! Men vad gör den?

  3. Annelie permalink
    april 25, 2012 10:16 e m

    Vad super det låter, nu är det bara att sy på och släppa konstnären lös!

Kommentera

