Skip to content

1:a Maj

maj 1, 2012

Perfekt väder att gå i 1:a Maj tåg. Solen sken och alla var glada.


I år gick vi med vänsterpartiet. Första gången för mig, andra år har jag gått med syndikalisterna och KPML(r) men eftersom vi inte hittade F! som jag ville gå med så blev det vänsterpartiet Skarpnäck. Det var det lugnaste tåget jag någonsin gått med, så lungt att Ossian sov halva vägen från medis till kungsan. Lite trist men behagligt.


Pia och Nelson var med oss och efteråt gick vi och åt, sen åkte vi till svärmor och hängde där….


( Nelson )

– Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer leave one →
  1. maj 1, 2012 11:47 e m

    Syndikalisterna..haha, minne, jag minns när jag bokstavligen knuffade in dig där så vi skulle komma in nån gång…

    • maj 7, 2012 8:06 e m

      Jag var ganska nervös va? Minns hur man gick ner en trappa…var lite rädd för hon Jeanette, minns du henne?

      • maj 22, 2012 10:46 e m

        Såg detta nu…minns henne väl, vi passade inte riktigt ihop tror jag.

Kommentera

