Skip to content

Min dag

maj 2, 2012

Dagen började dåligt, stressigt och jobbigt. Hittade ingenting och sprang mest runt som en yr höna.
Väl hos dagmamman så vägrade Nico följa med henne. Hade inte ork eller lust att bråka så han fick följa med till en för fjärde gången nybliven mamma.
Hela dagen stannade vi hos dem. Hon är en bra människa och Nico hade jättekul med deras barn. Det är få ställen som jag kan känna mig helt avslappnad på men hos henne gör jag det. Det ligger lite grejjer här och där, precis som hos oss….en skön hemma känsla.
Dörr till dörr tar ca 20 min men vi ses allt för sällan, måste ändra på det.

Sötaste bebisen har hon också och jag längtar ännu mer efter att bli gravid igen. Fyra små barn är mycket men lyxigt med en så stor familj och så mycket kärlek.

– Posted using BlogPress from my iPhone

One Comment leave one →
  1. Annelie permalink
    maj 3, 2012 9:42 e m

    Så snabbt bebistiden går, jag tänkte att det lär dröja innan jag längtar dit igen🙂 men idag såg jag en nyfödd och blev helt bebissjuk igen, fast jag fortfarande har en stor-bebis haha
    Så härlig känsla att känna sig som hemma, hos någon annan som inte är familj. Det känns speciellt att vara hos de vänner man känner sig så hos!

Kommentera

