Skip to content

Ohlssons tyger

maj 4, 2012

Var i sickla idag och handlade tyger på Ohlssons tyger. Hade 20% rabatt genom skolan så passade på att köpa massor! Mer hade det blivit om det inte hade varit den suraste och otrevligaste expediten genom tiderna som jobbade där.
Ossian trummade på en plastbytta och då snäste hon argt att ” kan du få honom att sluta med det där!? ”, sen blängde hon på honom så mycket att jag kände mig tvungen att sätta honom i vagnen.
Han blev grinig av att sitta i vagnen och jag skyndade mig att betala, hann inte välja muddtyger eller tråd.
När hon klippte ut tygerna och tog betalt så fortsatte hon blänga på O och flera gånger himlade hon med ögonen och suckade.
Hon var i min ålder men den bittraste människa jag mött!
Aldrig mer Ohlssons i Sickla!

– Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer leave one →
  1. Annelie permalink
    maj 4, 2012 7:23 e m

    Kunde du hålla tyst, jag har så svårt för att inte ge en syrlig kommentar tillbaka..Idag ropade Eli glatt hej till 2 vuxna (med barn), ingen svarade fast de hörde honom mycket väl..sånt är väl också väldigt underligt eller ja kalla det bittert..vissa individer är svåra att förstå sig på hahaha

  2. Maria permalink
    maj 5, 2012 9:40 f m

    Jag kan gå in o nita henne på väg till ICA idag:)

  3. maj 9, 2012 7:05 f m

    Hej!

    Jag jobbar på Ohlssons Tygers huvudkontor och beklagar verkligen bemötandet i vår butik i Sickla! Så ska det verkligen inte gå till. Du skrev att du inte hann välja muddtyger eller tråd. Jag hittade inte din mailadress här på bloggen, men om du hör av dig till mig så ska jag skicka hem det till dig! Skicka ett mail till alexandra@ohlssonstyger.se
    Mvh
    Alexandra

Trackbacks

  1. Ohlssons tyger del 2 | Bortom de Blå Bergen
  2. Ohlssons tyger del 2 « Mrs Lopez

Kommentera

