Skip to content

Mer linnen, African style

maj 5, 2012

Ikväll tror jag att jag fick till det! Nico hann somna innan jag blev klar men vi provar när han vaknar och jag hoppas att de ändringarna jag gjorde räcker.


Ikväll använde jag ” dr Alban – tyget ”. Visst får man ” hello Africa ”- vibbar av det? Jag älskar det och Nico hävdar att han är Afrikan så det blir nog bra!

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. Annelie permalink
    maj 6, 2012 1:30 e m

    Verkligen underbara tyger på alla linnena! Kan man beställa?🙂

    • maj 7, 2012 8:04 e m

      Jag kommer sy och lägga ut till försäljning snart på min kreativa blogg, så håll utkik🙂

Kommentera

