Skip to content

De avlöser varandra

maj 9, 2012


Martin har legat på soffan med ryggskott hela dagen, Nico har varit hos dagmamman för första gången denna vecka och Ossian har fått feber…och svärmor också. Får jag det imorgon då? Eller lagom till helgen bara för att jag har fullt schema. Bitter? HA!

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. maj 9, 2012 10:19 e m

    Så påfrestande, irriterande och tröttsamt alla dessa sjukdomar. Ibland känns det som att det aldrig tar slut med sjukdomar och andra jobbigheter, jag börjar försöka öva mig i tanken att så är är det nog i några år till. Hoppas du håller dig frisk och hoppas de andra kryar på sig snabbt!!

    • maj 10, 2012 5:59 f m

      Js…jag har hela tiden tänkt att om bara våren o värmen kom så försvinner sjukdomarna också…men icke!😦

Kommentera

