Skip to content

Ohlssons tyger del 2

maj 9, 2012

Kommer ni ihåg hur arg var på Ohlssons tyg butik i Sickla? Läs https://ladyciabattita.wordpress.com/2012/05/04/ohlssons-tyger/#comments!

Idag fick jag en kommentar på det inlägget, läs här :

Hej!

Jag jobbar på Ohlssons Tygers huvudkontor och beklagar verkligen bemötandet i vår butik i Sickla! Så ska det verkligen inte gå till. Du skrev att du inte hann välja muddtyger eller tråd. Jag hittade inte din mailadress här på bloggen, men om du hör av dig till mig så ska jag skicka hem det till dig! Skicka ett mail till •••••••@••••••
Mvh
Alexandra

( Jag har inte på något sätt tagit kontakt med Ohlssons utan enbart skrivit det där blogg-inlägget )

Jag blev minst sagt förvånad! Och vilket bra företag ändå som engagerar sig i sina kunder, nu växte Ohlssons i mina ögon och jag tänker inte sluta handla där, fast i fortsättningen handlar jag nog på Ohlssons på Sveavägen🙂

5 kommentarer leave one →
  1. Lina permalink
    maj 9, 2012 6:52 e m

    Men vafint!! Jag blir rörd.

  2. maj 9, 2012 10:21 e m

    Trevligt, så bra att det lönar sig att skriva av sig ibland🙂 Har hört att många företag gör så, googlar sig själva för att de inte vill ha dålig publicitet, nu fick man se att det verkligen är så med.

    • maj 10, 2012 6:03 f m

      Ja verkligen!
      Igår var jag i en ny liten tygbutik o hon satsade bara på att marknadsföra sig på nätet, Facebook och bloggar. Jag blir mer inspirerad av att läsa om nån produkt på någons blogg än att se en kort reklamfilm på TV…

  3. maj 10, 2012 12:22 e m

    Så klart vi hör av oss! Har du hunnit skicka iväg ett mail till mig? /Alexandra

Kommentera

