Skip to content

Vargtröjan

maj 10, 2012

Ett av mina barn väljer sina kläder själv, gissa vilket!


Vargtröja och Barcelona keps! Men jag kommer aldrig någonsin dissa hans val, han får ha vilka kläder han vill.

– Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer leave one →
  1. maj 10, 2012 8:41 e m

    hahah vargtröjan, en sådan hade Eli dreglat efter om han visste att de existerade🙂 KLART att de själva ska välja vilka kläder de vill ha på sig, när de visar intresse för det!!!!

    • maj 11, 2012 11:55 f m

      Nico såg den i julas på en marknad och blev helt tokig. Det slutade med att han fick en i julklapp och han köpte vargtröjor till alla i julklapp! Så vi har alla varsin vargtröja….:-/ fast det är bara Nico som använder sin bland folk🙂

  2. Sandra permalink
    maj 11, 2012 4:29 f m

    Rätt tänkt🙂 men ibland blir man ju så att säga mindre tillfreds själv..

  3. maj 11, 2012 11:33 f m

    Jag står inte riktigt ut när N. envisas med för små kläder som vi inte hunnit lägga undan och tycker nog allt att det är lite jobbigt när det ser helgalet ut, typ olika lager på lager grejer som verkligen skär sig. Men för det mesta 95% av gångerna blir det som N. vill och jag undrar vad det signalerar om mig som mamma med förkorta uteslutna leggings i ett mönster och ovanpå det en t-shirt annat mönster, sen jackan som passar min till dessa färger och hemska slitna foppatofflor som vi fått etc. *jag måste bli bättre på att rensa och vägrar ta emot

    • maj 11, 2012 11:35 f m

      ta emot helt fel kläder som är för slitna, tänker det kan vi ha hemma, N. tänker det kan jag ta till dagis *

    • maj 11, 2012 12:02 e m

      Ja ibland får jag lite panik och tänker ” vad ska folk tänka ”….men så kommer jag på mig själv och va sjutton, vad bryr jag mig om vad folk ska tycka? De som inte känner oss undrar nog vad vi är för ena, med så mycket tatueringar och lite udda kläder…vi är som vi är, och så länge barnen är hela och hyffsat rena så är det bra🙂
      Och därför kommer jag aldrig dissa Nicos kläder, stil eller hur han väljer att uttrycka sig, jag har aldrig blivit accepterad som JAG är av mina föräldrar och det är trist.

Kommentera

