Skip to content

Jobbig dag

maj 12, 2012

Idag hade jag en låång lista på saker att göra inför imorgon ( babyshower ). Och som vanligt så sätts käppar i hjulet. ALLTID då jag ska ordna babyshower så händer nåt. Idag var det besök på akuten med Ossian. Hemska utslag, feber och slapphet. Det var tack o lov inte så illa som de först trodde, antagligen rino-virus. Sänka på 29.


Men mitt i allt jobbigt så är vi hemskt tacksamma över att vår vän Markel körde hit en fåtölj jag köpt som jag ska klä om, jag hade tänkt ta den på vagnen och sen på bussen…himla besvärligt, det underlättade oerhört mitt i all kaos. Och som om inte det vore nog så hade hans fru Marie mönster från en bok som jag vill ha men som inte finns längre att få tag på! Wonderful! 🙂


Så tack vare dem så blev dagen inte fullt så jävlig…tack!

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. maj 12, 2012 5:55 e m

    Det är väl sånt man har vänner till 😉
    Ett tips om du syr katten, stoppa den hårt så blir den snyggare.
    Det ska bli jättespännande att se vad du gör av fåtöljen, vår tvilling 😉

    Kram och hoppas kvällen blir bättre!

  2. maj 13, 2012 10:32 f m

    så skönt att det inte var något allvarligt med Ossian! Vad spännande det ska bli att se möblen omklädd. krya på ossian puss gullet

Kommentera

