Skip to content

Catalina Estrada

maj 17, 2012

Trånar efter tapeter designade av min favorit Catalina Estrada.


(Bilder lånade från inreda.se )

Idag vaknade jag kl 06:00, de andra sussar på fortfarande men inte jag. Det är min mage som inte är som den ska, vet inte om det är magkatarr eller nåt annat men den värker och jag dricker litervis med Proviva, världens bästa dryck, för att inte gå sönder.
Drömmer om tyger och tapeter, men med 50 kr på fickan förblir det bara drömmar…

Nu går jag upp och syr lite medans de andra sover. Hej hej!

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. maj 17, 2012 8:56 e m

    Åh fint, jag drömmer om massvis med saker jag vill köpa, varför finns det så mycket vackert nästan och oftast oåtkomligt.

  2. maj 17, 2012 9:33 e m

    ruskigt fina tapeter, bild nr 2 är min absoluta favorit! hoppas du får sova bättre inatt, En stor kram!

Kommentera

