Skip to content

Dop

maj 22, 2012

Idag följde jag och Ossian Estelles dop på TV hemma hos S med familj och vän.


Sandra bjöd på lunch, lemonad och tårtor, cupcakes och annat gott.

Det var fint, och jag fick tårar i ögonen när jag såg Victoria med Estelle. Jag tycker så mycket om Victoria, konstigt egentligen men det är djupt rotat sen barnsben….

Sen tycker jag synd om Estelle, det går inte att komma ifrån…vilket spektakel hon föds in i…

– Posted using BlogPress from my iPhone

One Comment leave one →
  1. maj 22, 2012 1:26 e m

    Är verkligen nyfiken på ett längre blogginlägg om din Viktoria förälskelse!

Kommentera

