Skip to content

Ajaj

maj 23, 2012

Martin kom hem nu ikväll från ett par dagar i London ( spelning med bandet ) och det var lämpligt för det känns som att jag blivit påkörd av en traktor. Ont i bröstet, svidigt! Fan.

Underbart väder, får inte bli sjuk!


– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. maj 23, 2012 10:48 e m

    Aja aj, hoppas det bara var nån sträckning eller så och ni slipper sjukdomar! Är det inte tungt att vara själv med barnen så mycket? Jag hade bokstavligen krypit fram tror jag.

  2. maj 24, 2012 7:52 f m

    Vad kul att de fått spelning i London! Ja MArtín är ju helt grym trummis, alltså galet bra. Har fastnat för några av SOEN låtarna nu, delade på fb som du såg 🙂 Ja jag har ju alltid gillat Opeth, det kanske jag sagt tidigare. Men SOEN växer, ju mer jag lyssnar desto mer gillar jag, sound, texter, allt! Hoppas du slipper blir sjuk nu i solen! underbar bild på O! kramis

Kommentera

