Skip to content

Sjuka o lyckopiller

maj 28, 2012

Vi är alla ur funktion nu, trötta, snoriga och gnälliga. Tiden räcker inte till, varken till att hålla ordning på hemmet eller blogga…


Nico har varit kräk-fri idag men utan aptit och slö.


Ossian är obrydd när han är sjuk, fast jag önskar att han kunde varva ner lite.

Dagens lyckopiller är att min fina Lina och hennes Annie fått sin bejbis, kl 5 i morse ” ploppa ” hen ut och världen blev med ens lite vackrare. Senaste dygnen har jag kollat telefonen dygnet runt i väntan på att hen skulle komma. Det tog lång tid….
och jag kan inte sluta glo på telefonen ännu för i lördags var min bästis Stina beräknad, bejbi-yra!

– Posted using BlogPress from my iPhone

One Comment leave one →
  1. maj 29, 2012 10:01 f m

    Tur att det blir väderomslag så ni slipper längta ut till solen 🙂 Tröttsamt med alla sjukor, Vi har nu allihopa åkt på sjukor med, Eli klättrar på väggarna, trots att han är sjuk. uppe i varv, uttråkad och göra allt tvärtemot..Skönt att Nico inser att han behöver vila iaf! 🙂

Kommentera

