Skip to content

Besöket

juni 1, 2012

Underbara dagar med barndomsvännen Malin och hennes lika underbara barn Abra och Jack.
Känner sorg i hjärtat att vi har 45 mil emellan oss. Men jag hoppas att vi kommer ses lite mer nu än vad vi gjort de senaste åren för jag mår bra av henne, hon inspirerar mig och är så bra.


Häromkvällen så kom jag på hur man stickar igen, det lossnade och Malin som är grym visade alla olika räta, aviga och omslag osv så nu är jag påmind och på gång med stickning äntligen!

Och barnen har haft skitkul ihop. Lekt, ridit och badat.


Det har varit intensivt och när Malin o Co. drog så var jag helt slut! Jag avundas inte henne att köra bil 5 timmar med två barn i regnet…


Nu har Martin lagat middag, sen kommer jag bara ligga på soffan…

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. Sara permalink
    juni 2, 2012 6:12 f m

    Flytta tillbaka! Skulle vara skittrevligt.

Kommentera

