Skip to content

Sängen

juni 1, 2012

Min säng är världens bästa säng och mitt sovrum är även det världsbäst.
Malin med barn har under två nätter sovit där och jag sov med Ossian och Nico i våningssängen.
Vilken skillnad!
Så fredagskvällen tillbringar jag i min säng med en bok som jag fick av Malin.
Jag NJUTER!! Vad jag älskar mitt sovrum. Och stackars Nico som behöver sova i sitt rum jämt, jag måste komma på vad som fattas där inne….det är inga bra energier.
Det blev bättre efter att jag inredde det efter Feng Shui, men det är långt ifrån bra. Känns dyrt att anlita en feng shui konsult, hur hade ni gjort?
Det är ju extra viktigt i ett sovrum med energier så att man inte blir trött av att sova….


– Posted using BlogPress from my iPhone

One Comment leave one →
  1. juni 1, 2012 10:29 e m

    Sängen i sig gör ju en del och där har vi olika behov, hård mjuk etc. Sedan handlar väl Feng Shui även om att omge sig med saker man tycker om, även om du finner Nicos saker vackra och fina så skulle du kanske aldrig inreda ett rum så utan barn? Själv tycker jag barnrum kan vara för kala/kalla på något sätt lite för mycket som hämtade från en heminredningstidning, inte äkta utan mer ”stajlat”. Nu inte sagt att ni har så för det vet jag inte men att barnrum ofta blir ”skapad över en dag” efter en slags mal och andra rum mer kommer till?
    Sedan skall man väl försöka blanda från de olika elementen, se dörren från sängen, inte ligga mellan en dörr och ett fönster.
    Intressant det där hur olika rum känns. Kan kanske också vara en vanesak?

Kommentera

