Skip to content

Syr

juni 9, 2012

Jag har fullt upp med att sy när barnen sover. Förr bloggade jag när jag hade en stund över, nu letar jag tyger på nätet eller syr.

Jag kommer börja sälja lite djur / kläder som jag syr, finns det intresse här?
Det svåra är pris, vad ska jag ta betalt? Jag kommer nog variera beroende på tyg och storlek, eller så sätter jag fast pris….gah! Svårt!

Håll utkik för det är först till kvarn.

– Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer leave one →
  1. juni 9, 2012 1:47 e m

    Jag vill ha ett djur!

  2. Lina permalink
    juni 10, 2012 10:24 f m

    Svinbra grej ju!!! Du e ju bäst på att sy!! Sätt pris beroende på hur mycket du tycker om personen😉

Kommentera

