Skip to content

Kalas

juni 10, 2012

Idag fyllde Liv 2 år. Jag blir så blödig på födelsedagar, jag tänker tillbaka och suckar för mig själv ” tiden bara rusar iväg ”….jag är som en gammal människa.


Kalaset var utomhus. Perfekt att få barn i juni, det ska vi nog också försöka oss på! När är det man måste släppa till då? September? Värt att undersöka…. 😉

Bengens svärmor hade bakat bullar till kalaset. Det var bullarnas bullar! Jag fick recept på dem så imorgon blir det bullbak! Och det blir första gången som jag bakar bullar i så fall. Förr har jag bakat bullar med mamma, mormor och tant Gun…men aldrig själv i vuxen ålder, så det är på sin plats…

Kanske får ni en inbjudan på varma bullar med mjölk om de blir bra och vädret är fint 🙂

– Posted using BlogPress from my iPhon

One Comment leave one →
  1. juni 11, 2012 4:14 e m

    men så fint kort, underbara Ossian!! Jag är oerhört sentimentalt och tycker om att tänka på allt fint som varit, glädjas åt det och återminnas. Det behöver inte hindra en från att leva i nuet. roligt att ni är på gång med 3e bebisen 🙂

Kommentera

