Skip to content

Luggen

juni 10, 2012

Jag vet inte om ni tänkte på det i förra inlägget men min yngsta son har för första gången i sitt liv en jämn lugg!!


Jösses vad jag fick anstränga mig, men Ossian satt jättestill så det hängde enbart på mig den här gången, och jag lyckades. Halleluja!

( Knepet; att skrämma livet ur barnet gällande saxar. Ossian jagar alltid min textilsax som är sylvass och jag gör alltid dramatiska utfall och fäktar med armarna när han kommer åt den. Så nu när jag plockar fram saxen stirrar han paralyserat på den, precis så länge som jag behöver för att klippa …. )

– Posted using BlogPress from my iPhone

No comments yet

Kommentera

