Skip to content

Intensivt

juni 11, 2012

Dagarna med Ossian är intensiva. Efter att vi lämnat Nico hos dagmamman så leker vi ute till 12, sen middag och när han vilar så städar jag.
Idag följde Nicos bästis med efteråt och Ossian som älskar andra barn låter inte dem vara ifred en sekund. Blir lätt konflikter när han inte förstår leken, men det är oundvikligt för vi bor såpass trångt att man inte kan vara ifred.
( Ge mig ett stort hus!!)

Ikväll var jag på möte med bostadsrättföreningen igen. Har jag berättat om det?
Det är nämligen en annan sak som tar mycket tid, det är himla kul.
Roligt att kunna påverka där man bor. Nu försöker vi lägga fram en plan på upprustning av uteplats/ lekplats. Och så jobbar jag på återvinningsrum och en övernattningslägenhet.

Tyvärr hann jag inte sy nåt ikväll och jag lägger mig tidigt för jag är helt slut…

Förresten dessa sydde jag häromkvällen, tripp trapp och trull…


– Posted using BlogPress from my iPhone

No comments yet

Kommentera

