Skip to content

Till salu- katt

juni 13, 2012

Nu syr jag upp ett lager med katter och div djur, kläder till barn så som byxor, shorts, underkläder etc som jag tänker sälja på marknad i framtiden.
Men vägen dit är lång och min ekonomi är inget vidare eftersom jag handlar tyger för alla pengar. Så under tiden jag syr tänker jag lägga ut mina små verk här, till en lite billigare penning än vad jag kommer sälja dem för sedan. Maila mig ifall du är intresserad.

mrs.therese.lopez@gmail.com


Katt i större modell. 23,5 cm från kattsvans till tass. Pris 160 kr. ( + frakt )

Här nedan kan ni se de tre olika storlekarna som jag syr katterna i. Katten som är till salu har den större storleken i ledet.


uppdatering: katterna är sålda

Posted using BlogPress from my iPhone

One Comment leave one →
  1. juni 14, 2012 2:28 e m

    men så grymt fina!! tyget och modellen underbar, du kommer sälja många! så kul att du sparar ihop lager til marknad, det kommer att gå dunders med så schyssta saker och kläder!

Kommentera

