Skip to content

juni 16, 2012

Jag fick en beställning på mjuka byxor idag. Så skönt att ta en liten paus från katterna och använda min älskade overlock och trikåer!


Det var ett par randiga barnbyxor som önskades. Kul med mönsterpassning, och särskilt när man får till det och allt flyter på perfekt, det hör till ovanligheterna….


Mjuka byxor i strl 98-104.

Mönster : eget
Tyg och muddar : Stoff och stil


Så kom jag på att mina barn saknar tunna sköna byxor så jag sydde varsitt par byxor till dem med.

Mjuka byxor strl 92 och strl 104-110.

Mönster: eget

Tyg : Ohlssons tyger

Muddar: Stoff o stil

– Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer leave one →
  1. juni 17, 2012 3:25 e m

    Snyggt, vilket tålamod du verkar ha!!

  2. juni 17, 2012 4:22 e m

    Va snygga!
    Hur mycket tar du för ett par byxor?
    PUSS

  3. Lina permalink
    juni 17, 2012 5:51 e m

    Hur mkt kostar byxorna?? Puss

Kommentera

