Skip to content

Midsommar

juni 22, 2012

Vi brukar fira midsommar med vännerna i området där vi bor. I år skulle vi äta lunch hos oss ( 13 personer ) men med sjuk dagmamma blev det helt klart för mycket att städa, laga mat och framförallt handla all mat med två barn och utan bil, så jag gav upp. Insåg att antingen skulle jag göra det men försumma min familj genom att vara en stressad mamma och fru under många dagar ( när det dessutom varit underbart väder ) så vi avbokade det och bokade husvagn på Parkens Zoo i Eskilstuna.

Bästa beslutet någonsin kan jag se nu i efterhand🙂

Senaste dagarna har vi varit på stranden hela dagarna och idag hade vi en perfekt dag på parken Zoo. Perfekt! Fan vad jag jag älskar att hänga med min familj!


Mer om den här vistelsen när vi kommer hem, men kan väl rekommendera alla att åka hit. Och husvagn är kul! Det är helt nytt och fascinerande, det var längesedan jag så många blonderade män med tribaltatueringar , ha ha ha….

( nästa år hoppas jag på att fira midsommar med vännerna, men då ska jag försöka ha läget under kontroll på ett annat sätt än i år )

– Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer leave one →
  1. juni 22, 2012 8:48 e m

    jippie Husvangsmidsommar och no stress!! Jag växte upp med husvagnssemester varenda eviga sommar från jag var 9 månader och bär på tonviss med vackra och roliga minnen..Det var verkligen det bästa på hela sommarlovet..Finns så många schyssta ställen att campa på och jag lärde känna Sverige från alla håll och kanter! Ser fram emot att läsa mer om er husvangstrip!!😀 var det nära hav och annan naturupplevelse? kram

  2. juni 22, 2012 10:45 e m

    Grym prioritering. Våga aktiva val!
    Glad midsommar!

  3. juni 23, 2012 10:54 f m

    Åh mysigt ni verkar ha haft det!! Vädret var inte så upplagt för utgång och traditionell midsommarstång osv som vi planerat men det var okej ändå. Men att ni kom på husvagn?! Den tanken hade inte slagit mig.

Kommentera

