Skip to content

Sommarlov o huvudvärk

juni 29, 2012

Det blev ett litet snopet slut på den här terminen, dagmamman blev sjuk i onsdags så barnen fick inte säga hej då.
Men ingen hängde läpp för det utan vi träffades hos Tistou igår förmiddag och lunchade där, alla barn, och sen drog vi till plaskis.


En stoor barnpool som låg i ett lummigt område.
Och där trivdes vi till sen kväll.


Vi grillade quorn-burgare, pannkakor och majskolvar. Barnen badade som besatta och vi föräldrar njöt mest i solen.


Däremot så började mitt huvud knasa igår så att jag fick äta Alvedon, och idag har jag fått varva Ipren-Alvedon hela dagen. Skit-ont i huvudet!
Jag brukar inte ha det men förra sommaren hade jag ett par dagar med jobbig huvudvärk som jag till sist botade med enorma mängder Coca-cola.
Har hittills druckit 0,5 liter cola och huvudvärken sitter i….


Men barnen är underbara och Ossian är nöjd om jag bara killar honom under fötterna.
Nu har jag fått sova en timma och snart nalkas pizza till barnen och falafel till mig, gött!!

– Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer leave one →
  1. juni 29, 2012 3:29 e m

    Testa med Treo! Det brukar fungera för mig när inget annat hjälper. Bortsett från huvudvärk, så verkar du och familjen ha det riktigt skönt! Härligt! Kram!🙂

    • juni 29, 2012 11:14 e m

      Jag vet inte om Treo kan tas när man ammar… Men jag drack 1,5 liter Coca cola och rökte en halv cigg, sen var det bra!🙂 För sunt leverne verkar inte bra, måste förgifta mig då och då…

      • juni 30, 2012 11:05 e m

        Hahaha! Jag har väl inte råkoll på vad Treo innehåller, men det känns inte som om det kan vara värre än Coca cola och cigg.😉 Din kropp har väl inte vant sig vid – alla – dina nyktra och rökfria år, så den får väl bakslag ibland..hehe. Skönt oavsett att det blev bra till slut!🙂

        Förresten, jag gillar Nicos nya frisyr! Får mig att sakna min.. Är ursnyggt på de flesta tycker jag. Men kanske mest på sockersöta småpojkar.😉

  2. juni 29, 2012 3:47 e m

    Låter som underbart skönt. Jag tror väder ger huvudvärk ibland, då brukar inget hjälpa tycker jag. Hoppas att det är över nu i alla fall så du kan njuta helt!

Kommentera

