Skip to content

Söndagsbestyr

juli 1, 2012

Jag hade lovat barnen lite strandhäng idag så vi bet ihop och badade och pick-nickade på stranden trots storm! Solen sken, 20 grader men iskall vind. Barnen hade kul och jag åt naturgodis och huttrade.


Efteråt gick vi hem och fikade med Bengens, dvs Bengen Viktor och Liv.
Ossian förvånade mig. Han satte sig i Viktors knä när han försökte stämma Ossians gitarr, satt en stund och tittade, och somnade. Han har aldrig somnat så på oss ens.. Magic-man!


Ikväll har Nico och Ossian lekt på ett sätt de aldrig lekt på innan. De har fantiserat ihop lekar tillsammans, byggt en koja och haft jättekul. Flera gånger har Nico sagt till Ossian att det är så roligt att leka med honom och Ossian har skrattat sig hes.

I love sommarlov!

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. Annelie permalink
    juli 3, 2012 7:14 e m

    Vad fint det måste kännas att se barnen leka tillsammans..speciell känsla kan jag tänka mig..<3

    • juli 3, 2012 7:24 e m

      Väldigt speciellt!! Hoppas att de kommer vara lika nära varandra hela livet!

Kommentera

