Skip to content

Senaste dagarna…

juli 5, 2012

så har vi knappt varit hemma. Barnen vaknar runt 9 och sen är det full rulle. Lek med kompisar, picknick , stranden-häng, fotboll…


Idag åkte jag till stan när Martin kom hem. Köpte födelsedagspresent och ett par skor till mig av en tjej på blocket.


( Kjolen har jag sytt av ett tyg som jag köpte på tradera. )


Sen buffé på Hermans med Pia. Underbar mat och skönt att kunna prata ostört flera timmar. Sol och musik från nåt live band på fotografiska som ligger precis nedanför.


Livet är bra.

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. Tristessa permalink
    juli 5, 2012 10:45 e m

    Åh vad fina bilder!! Känns som du har det bra!!

  2. Martin permalink
    juli 6, 2012 1:50 e m

    Bild nr 2 (Ossian och Nelson) är bland det finaste jag någonsin sett.
    Polarna träffas igen after all….

    M

Kommentera

