Skip to content

Hem

juli 11, 2012

Nu lämnar jag Högdalen, en av Stockholms värsta förorter. Hua!


Undersökt av en läkare som flera gånger sa att det var SÅ bra med att amma och att om jag och barnet vill så ska vi fortsätta i ” flera år ” för det är det bästa! ( Undrar vad som stod i remissen egentligen. )

De tog prover på mig för att se om det är en allergi, tyvärr så går de på semester imorgon så får inga svar förrän nästa månad, typiskt!

klockan 09:04

– Posted using BlogPress from my iPhone

One Comment leave one →
  1. juli 11, 2012 10:18 f m

    Haha, varning för arg mamma om ni ber henne att sluta amma! Inte helt oväntat ändå, sägs att högutbildade ammar längre så om de rek att inte amma vore ju nått om inte stämmer. De flesta (utan en) läkare stötta amning trots mina svårigheter och behov av mediciner men undersöterskorna var på att jag skulle sluta…

Kommentera

