Skip to content

Sömnbrist och grin-Olle

juli 11, 2012

Är på bussen och klockan visar 07:43. Tid hos den där doktorn 8:15. Vad är det för tid egentligen? När börjar folk jobba?


Jag kunde inte somna inatt, var tvungen att fixa i ordning allt inför idag. Är inte van vid att ha såna tider att passa.
Klockan kvart i fyra väckte Ossian mig, antagligen kände han av min oro för sen satt han fast i mitt bröst och jag lusläste Aftonbladets plustjänst om förrymda fångar och udda sjukdomar tills det var dags att gå upp.

Så med 2,5 timmas sömn så är jag inte gladaste ankan i dammen. Nåde herr doktor om han ens nämner min amning idag….

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. juli 11, 2012 6:24 f m

    Hoppas du träffar en bra doktor!

    • juli 11, 2012 8:22 f m

      Han var ok! Doktorn som jag träffade innan och som skickade remissen däremot måste gått på droger.
      Hon hade skrivit att jag varit sjuk i över ett år ( 8 mån ), problem med ögonlocken ( ???? , nä näsan ) och att jag inte ville ha kortison pga att jag är gravid ( nä, för jag ammar ).

Kommentera

