Skip to content

Roadtrip dag två, Gbg och Varberg

juli 16, 2012

Det blev häng med Lina, Annie och baby-Noa idag med, längre än vad som egentligen var menat för tågen till Varberg var överfulla. Tur i oturen typ för då blev det lunch på min gamla favorit restaurang från tiden då jag bodde där. Min favoriträtt fanns inte på menyn längre men jag förklarade för kocken och han mindes den, 12 år senare🙂
Godare pasta-rätt finns inte och jag kan leva på minnet av den läänge!


( penne med zuccini, vitlök och 4 olika ostar och ruccula )

Kändes otroligt skönt att få hänga och promenera runt i Göteborg med dessa vänner som vi inte träffar så ofta men tycker så oerhört mycket om, längtar redan till nästa gång!

Sen tog vi tåget till Varberg där vi träffade mormor med make och styvsyrra med fästman. Vackra västkust. Älskar havet och älskar luften här fast idag blåste det för mycket.


Här stannar vi några dagar….

– Posted using BlogPress from my iPhone

No comments yet

Kommentera

