Skip to content

Morfar

juli 19, 2012


Vi är hos min pappa sedan igår. Nico tycker att det är jättekul att vara på landet och åka traktor och fiska. Och han bestämde sig för att inte vara hundrädd längre, sagt och gjort.


Ossian älskar det mesta och så även hundar.

Vi var och träffade mitt barndomsgäng idag och det är en höjdpunkt. Massa fina barn och idag fick jag så fina nyheter att jag blev helt varm i hjärtat! Vackra människor, åh vad jag tycker mycket om er alla!

Kvällen avslutades med att morfar rakade av Nicos hår, han fick sin vilja genom min lilla plutt!


– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. juli 20, 2012 9:00 e m

    Så fint din pappa verkar bo, massa hundar, traktor och landet låter som livet leker för barnen! Vad lik du är din pappa. Hur länge sedan var det du träffade dina gamla barndomsvänner? så roligt! Var det där på landet du växte upp på samma gård? kram och fortsat skön semester🙂

    • juli 25, 2012 6:51 f m

      Ja, det är verkligen vackert hos min pappa. Växte upp där med egen häst och stall och massa djur, det var fint. Vi var 5 st i mitt barndomsgäng och vi ses varje sommar. Nu är vi utspridda Gbg – Stockholm – Borås så det är inte det enklaste att få ihop men det gick i år igen🙂

Kommentera

