Skip to content

Hell

juli 24, 2012

Vi var på grönan idag, precis som 95% av alla stockholmare och resten av svenska befolkningen som turistar i Sthlm. Gröna Lund är allt annat än mysigt.


Fast barna hade kul. Vi åkte karuseller och Ossian älskade det. Han skrattade samtidigt som han krampaktigt höll i mig. När vi åkte kärlekstunneln så var det lite för lite action för honom så han somna, men han vaknade när det var klart.


Skönt att ha det avklarat. Nu slipper vi i ett år till!!

Gröna Lund får 1/10 av mig.

– Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer leave one →
  1. juli 24, 2012 11:15 e m

    Oj det var illa lågt betyg, var det för alla människor eller är det så illa ändå för då kan jag stycka det från att göra listan..

    • juli 25, 2012 6:46 f m

      Gröna Lund är så ihop tryckt och varje attraktion och varje stånd har hög musik, så när jag satt och väntade på att Nico och Martin skulle komma så dundrade musik från 7 ställen, och alla tjutande människor. Min hjärna fick bullerskador och det blev för stimmigt. Ej att rekommendera. Möjligtvis under lågsäsong. Liseberg är bättre, mycket bättre.

      • juli 26, 2012 7:14 f m

        Oj då det lät asjobbigt. Var på tivoli nyss, ganska litet men kanske inte alls som gröna lund då. I alla fall inte med musiken. Jag hade nästan skrivit ett mail och klagat på decibel eller påpekat det hemska i alla fall om jag vill dit igen, men jag är lite ”varning för klaga”. Hehe.. Ska inte åka dit i högsäsong, jag hade nog dött..

Kommentera

