Skip to content

Necessär

juli 26, 2012

Idag åkte jag till Tyresö efter att ha sett en annons på blocket. En kvinna hade ” mängder ” av retro tyg, lät ju lovande. Men i själva verket hade hon 2 papp-kassar med tråk-tyger.

Dock köpte jag ett överkast som såg porrigt 70-tal ut av henne och ett rosa rut-tyg vars etikett satt kvar, Domus 4,95:-.


Ikväll använde jag det rosa som foder i en necessär, superfint och inte alls tråkigt. Inte riktigt min stil eller färgkombo men jag blev inspirerad av mina Mårbacka pelargonier. Grönt och rosa, inte så dumt.


Blir bra att ha sytrådar i.

– Posted using BlogPress from my iPhone

No comments yet

Kommentera

