Skip to content

Drömmar

augusti 9, 2012

Vilken höst det här verkar bli, mycket att se fram emot. Bland annat så börjar en ny sy-kurs i september som jag ska gå tillsammans med min sy-kompis Sara, som jag gick med på tillskärarakademin. Och bara ett par dagar efter det så är vi bjudna på sy och inspirations-träff hos en annan från den klassen, en heldag med mat och sömnad.

Inatt drömde jag att jag hade kommit in på min drömutbildning som jag ska söka till nästa höst. Jag var så lycklig och jag kände hur rätt det var. Efter den drömmen är jag ännu mer övertygad om vad jag vill göra i framtiden, och så att jag slipper jobba 8-17 varje vardag. Oavsett jobb så funkar inte det för mig.

Nu somnade visst Ossian i mitt knä så jag ska passa på att sy klart en pyjamas till honom i 80-tals modell.

– Posted using BlogPress from my iPhone

No comments yet

Kommentera

