Skip to content

Ice Age 4

augusti 12, 2012

Igår åkte jag och Nico iväg själva för att gå på bio. Första bio-besöket för oss två tillsammans!


På tunnelbanan såg han en kvinna med burka och för en gångs skull kunde jag ta mig tid att berätta för honom när han undrade varför hon såg ut som en bandit.


Filmen vi såg var Ice Age 4 i 3D. Mitt i filmen viskade Nico i mitt öra ”- jag älskar att vara på bio med dig ”, och jag kan bara hålla med.
När jag var gravid med Nico så var jag och Martin på bio varje lördag, vi såg alla filmer som visades. I höst ska det bli mer film, för hela familjen…eller ja, vi får väl se med Ossian von Trotsen.


Tummen upp för Ice Age!

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. augusti 17, 2012 9:20 e m

    vad mysigt med egentid bara ni 2!! det är guld

  2. augusti 17, 2012 9:20 e m

    så fin bild på vackra er med!! kramisar

Kommentera

