Skip to content

Bra början på veckan

augusti 13, 2012

Imorse när jag skulle lämna Nico hos dagmamman så kröp han upp i mitt knä och viskade i mitt öra att han ville vara hemma med oss idag. Gull-unge.
Så istället för att städa så gick vi ner till stranden och badade i 3 ( !!! ) timmar.


Vi träffade lite folk vi kände, hängde och avslutade med toast i strand-restaurangen.

När vi kom hem så råkade jag somna när jag la Ossian och vaknade två timmar senare. Då hade Nico städat sitt rum tipp topp och när han var klar hade han satt på Bolibompa.


Sen kom Pia och Nelson och vi lagade middag, hör och häpna – vi virkade – och efter maten hängde vi i parken tills barnen nästan däckade.

Jag har under kvällen panik-sytt för jag funderar på att sälja lite på marknad på lördag, och så har jag fått en större jobb-förfrågan.🙂
Så, det var min måndag. En bra början på veckan.

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. frusandra permalink
    augusti 15, 2012 5:49 e m

    Men åh, Nico är ju helt otrolig! Alfred plockar inte undan efter sig om vi inte hotar ordentligt. Lyllos🙂

  2. augusti 17, 2012 9:19 e m

    vilka underbara bilder!! grattis till jobbet så roooooligt! heja dig!!! Tänk att du kunde sova och nico skötte sig själv jisses alltså, jag får kämpa för att inte somna med Avril, för Eli kan hitta på både det ena och det andra under tiden..ja som att öppna fönster på 6e våningen, baka en kaka och sätta på spisen, ta ett bad själv och annat som inte är riskfritt för en 3åring..ser fram emot den dagen då man kan slappna av och vakna till städat rum haha

Kommentera

