Skip to content

Marknad

augusti 18, 2012

Idag provade jag på marknadslivet på en festival i Kärrtorp.
Jag hade med mig några katter, ett par kameler och väskor, mest för att se vad folk gillar, om de gillar mina grejjer och om jag tar rätt priser.


Bästaste Pia var med och hjälpte mig.❤

Vilken respons! Folk köpte och jag fick så mycket fina kommentarer att jag kommer leva på det länge.
Kände mig som en mall-apa när vi packade ihop de få som var kvar🙂

Nu måste jag sy som en galning inför Skillebyholmsmarknaden 9:e september!


– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. augusti 20, 2012 12:46 e m

    Åå vad roligt att det gick så bra!

  2. augusti 20, 2012 7:09 e m

    Åh vad kul!!

Kommentera

