Skip to content

Grill

augusti 19, 2012

Somnade med Ossian mitt på dagen och sov 3 timmar! Hur ska jag kunna somna inatt?
Jag borde sy inför marknaden men behöver en liten paus från det annars kommer jag bli galen. Jag börjar imorgon.

Ikväll grillade vi med Pias.


Vi må bo trångt men vad jag älskar vårt hem, vår uteplats och vår skogsdunge utanför. Nico och Ossian for runt där ute och letade piratskatter hela eftermiddagen. Martin hade gömt mina gamla örhängen och lite mynt där ute, en riktig skatt🙂


Skön söndag, lugnt och stilla med familjens fina vänner…

– Posted using BlogPress from my iPhone

No comments yet

Kommentera

