Skip to content

Hinner inte…

augusti 28, 2012

Jag hinner inte • svara på mail • läsa bloggar • ringa mina vänner • betala vunna auktioner på tradera • handla • städa & tvätta eller vara en tålmodig mamma just nu, så ha lite överseende. Det kommer bli bättre efter 9:e september. Men fram tills dess är jag urusel!

Idag har dessutom varit en skitdag. Barnen har bråkat med varann värre än någonsin, alla har varit gnälliga, jag har gjort 6 par byxor som inte går att använda och fått hjärnsläpp så till den milda grad att jag nästan gav upp min marknads-dröm.

Nu sova, imorgon är en ny dag, tänk positivt och ladda den med det!


– Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer leave one →
  1. augusti 29, 2012 7:44 e m

    Ibland är det så där. Man kan inte alltid hinna med allt. Jag känner exakt likadant just nu. Kämpa på och som du säger så är det en ny dag imorgon.❤ Styrke kramar!

  2. blixa09 permalink
    augusti 29, 2012 8:23 e m

    varför går de inte att använda? Byxorna…

  3. Annelie permalink
    augusti 30, 2012 9:14 e m

    du behöver inte hinna något alls❤ en ur-bra mamma är du verkligen, det finns det inga tvivel om. Njut av det du gör, sy som du älskar!

Kommentera

