Skip to content

Sjuk

september 3, 2012

Jag är sjuk, igen, och nu är jag på jakt efter en bra homeopat. Nåt fattas i min kropp, och jag funderar på om amningen kan göra att min kropp inte orkar stå emot infektioner. Så sjuk som jag varit senaste året har jag aldrig varit tidigare.

Dessutom blir jag trött och sur när jag är sjuk, och så gråter jag ganska mycket. Inget vidare för övriga familjen.

Gråter när jag hör Lalehs ” some die young ”, grät så jag hulkade häromdan när de visade minnesbilder på prinsessan Diana. 15 år sedan hon dog. Gråter när jag läser om utrotningshotade ålar ( som jag för övrigt ska starta en insamling till ) och gråter lite för att jag gråter. Phu…det tar på krafterna att vara sjuk.


– Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer leave one →
  1. Sara permalink
    september 4, 2012 8:09 e m

    Hej vännen!

    Bra att du tar tag i det, inte varken bra eller roligt att vara sjuk hela tiden! Nu får vi hoppas du får hjälp snabbt.

    Vi ses väl i oktober?
    Kramar från Sara (+2) 🙂

  2. september 5, 2012 12:04 f m

    Gravid!?!

  3. september 5, 2012 12:22 e m

    Hej! Började nyligen följa din blogg då den poppade upp när jag googlade på mr.Lopez, Opeth-nörd som jag är…Försöker hålla koll på vad som händer x-members oxå. Nåväl, angående ditt problem så använder jag, min sambo och mina två killar, 4 och 7 år, ett kost tillskott som heter FitLine. TESTA!!! Soliga hälsningar//Henrik

    • september 5, 2012 12:37 e m

      Vad kul att du kommenterade och TACK för tipset! Ska absolut kolla upp det!
      Antar att du hört Martins nya band Soen? De uppdaterar flitigt på deras Facebook sida!
      Må gott!

      • september 5, 2012 12:51 e m

        Visst har jag hört SOEN! Här har du en kontakt till FitLine: Susanne 0733260825. Ring henne!
        Soliga hälsningar//Henrik

Kommentera

