Skip to content

IRRI

september 5, 2012

Åh så löjligt irriterad jag blev när jag kikade in på Alex Schulmans blogg nyss.


Frances!

Det är ju vårt namn när vi får en dotter! Och med tanke på att typ inga ungar heter det så blir det ju råtöntigt om vår dotter OCH Alex Schulmans dotter heter det!

Kanske måste förtydliga att jag INTE är gravid och jag kommer inte bli det på ett tag, men planerna finns absolut.
Ja ja, då har vi inget annat val än att döpa henne till Edith trots att Martin inte vill det….

Padam padam padam….

– Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer leave one →
  1. Therese urheim permalink
    september 14, 2012 7:21 f m

    Haha! Fy, så typiskt.. Frances, hette inte Baby det egentligen i Dirty Dancing. Faktiskt riktigt fint namn.

    • september 14, 2012 7:23 f m

      Ahhh just det!🙂 hade jag inte tänkt på!!!

  2. Annelie permalink
    oktober 3, 2012 7:35 e m

    Men Edith är ju så tjuuusigt med!! en liten Edith piaff martin får ge sig bara

    • oktober 3, 2012 7:37 e m

      Ja, vafan….nåt måste jag ju få bestämma efter att ha varit gravid i 40 veckor!!

Kommentera

