Skip to content

Presenter topp 5

september 10, 2012

Det bästa jag vet att få är :

1. Tyg
2. Pyjamasar
3. Olivolja ( fin sådan )
4. Honung ( närproducerat )


5. Filtar

Vilka är era topp 5 ?

Kan tilläggas att jag väldigt sällan får presenter och det är väl lite trist, så jag tröstshoppar presenter till mig själv istället. Den här honungen till exempel. Lite grynig i smaken och underbart god!! Den har förgyllt min kväll i soffan. Te med honung, Pretty woman på TV, letat inspiration till kläder att sy på iphonen och Ossian har sovit utan uppehåll. Lyx-kväll.
Nu sova, imorgon börjar min sykurs!

– Posted using BlogPress from my iPhone

No comments yet

Kommentera

